کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اخاذی زنی در اصفهان که از سوی اجنه طلسم شده‌ بود


 شاکی ادامه داد: یک روز آن زن هراسان به خانه ما آمد و گفت که اعضای خانواده‌ام از سوی اجنه طلسم شده‌اند و اگر طلسم را باز نکنیم، بزودی فرزندانم خواهند مرد. من که دچار وحشت شده بودم و به دنبال راهی برای باز شدن طلسم بودم



زن رمال که به بهانه شکستن طلسم اجنه از اعضای خانواده‌ای 60 میلیون تومان پول و یک کیلوگرم طلا کلاهبرداری کرده بود، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.


به گزارش مهر، چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان با طرح شکایتی، راز این کلاهبرداری بزرگ را فاش کرد.

او به کارآگاهان گفت:‌ چندی قبل با زنی آشنا شدیم که مدعی بود می‌تواند مشکلات افراد را از طریق رمالی حل کند. او چند بار هم به خانه‌مان آمد و به بهانه رفع مشکلات، طی چند مرحله 60 میلیون تومان از ما گرفت.

شاکی ادامه داد: یک روز زن رمال هراسان به خانه ما آمد و گفت که اعضای خانواده‌ام از سوی اجنه طلسم شده‌اند و اگر طلسم را باز نکنیم، بزودی فرزندانم خواهند مرد. من که فریب حرف‌های این زن را خورده بودم، دچار وحشت شده و به دنبال راهی برای باز شدن طلسم بودم که او مدعی شد اجنه طلاهای ما را طلسم کرده و برای این‌که آسیبی به فرزندانم نرسد،‌ باید تمام طلاهای خود را به او بدهیم تا طلسم آنها را باز کند. من نیز تمام طلاهایی را که در خانه داشتیم و حدود یک کیلوگرم بود، به این زن دادم و پس از آن زن رمال به طور ناگهانی ناپدید شد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: پس از طرح این شکایت، چند گروه از ماموران با تحقیقات گسترده، ردپای زن رمال را در چند منطقه از شهر پیدا کرده و با زیرنظر گرفتن محل تردد این زن، او را در یکی از مخفیگاه‌هایش دستگیر کردند. زن پنجاه و شش ساله پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.رئیس‌پلیس آگاهی استان اصفهان به شهروندان هشدار داد: این دسته از کلاهبرداران با طرح مسائلی خرافه و اقدامات روان‌شناسانه، طعمه‌های خود را فریب داده و از آنها به بهانه‌های مختلف از جمله حل مشکلات و درمان بیماری‌ها کلاهبرداری می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد