کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

دانلود آهنگ جدید ایرانی پویا بیاتی یه حالی دارم






 

یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست


که حتی خنده رو لبام شگفتنی نیست


بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره


اگه دیدیش بهش بگو داره میمیره


بهش بگو جدایی چشممو تر کرد


بهش بگو نمیشه بی صداش سر کرد


بهش بگو کجا گذاشتی و رفتی نمیتونه فراموشت کنه


برگرد دنیــا دنیـــا چطور دلت اومد بگیریش از من ِ تنها شدم غریبه ای میون غربت و غم ها دلم گرفته از تو و تموم آدم ها از غم


ها


دنیــا دنیـــا کجا برم که یه کمی غم دلم وا شه میخواستی گریه ی منو ببینی خب باشه الان ستارمون درست تو بدترین


جاشه خب باشه



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد