کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

فک و فامیله داریم؟


مامانم یجوری تنظیم می کنه از صبح تا افطار تو خونه هیچی برای خوردن نباشه. شانس آوردم تو مملکت کاره ای نشده این



.


پسر داییم شیش سالشه بهش رکابیشو دادم تنش کنه میگه من بلد نیستم میگم تو که همه لباساتو تنت میکنی میگه نه این فرق داره این سه تا سوراخ داره نمیدونم سرمو تو کدوم سوراخ بکنم
فک و فامیله داریم؟




.




عموم اومد برای اینکه بچه جدید گیرش اومده مرغ بکشه دید نمی صرفه گوسفند کشت
فک و فامیله داریم !!!




.




یعنی ما اگه تو یه خونه با 10 تا اتاق هم باشیم این 4 تا اعضای خونواده ی ما یه طوری خودشون رو تو خونه پخش میکنن که توی هیچ نقطه ای از خونه نمیشه تنها باشی !! یعنی بارسلونا هم این طوری از فضاهای خالی زمین استفاده نمی کنه !!
فک و فامیله داریم؟



.




دو هفته پیش مامانم رفته بود اصفهان دریغ از یه دونه گز یا پولکی که سوغاتی بیاره الان واسمون مهمون اومده مامانم خونه نبود زنگ زده میگه : چای دم کن بعد برو توی اتاق من توی کمد لباسام پشت چمدون سیاهه یه بالش آبیه اونو ور دار
( من :)
زیرش یه ملافه سبزه اونو وردار
( من : )
زیرش یه ساک قهوه ایه
( من : )
توی ساک قهوه ایه یه ساک زرشکیه
( من : )
توی ساک زرشکیه یه پلاستیک بنفشه
( من :)
از توی اون یه بسته سوهان عسلی بردار بزار جلو مهمون تا من بیام جاشونو دوباره عوض کنم حواست باشه دست به گز و پولکی ها نزنی ها !!!!!
( و همچنان قیافه من=)



.



زمانی که داداشم میرفت مدرسه، شبها با جوراب و شلوار لی میخوابید که صبح 5 دقیقه دیرتر بیدارشه...
فک و فامیله داریم؟


فشار روزه رو اعضای خانواده خیلی زیاد شده!
مامانم با جدیت بهم گفت برو تو اتاقت درو خاموش کن لامپو هم ببند!
من.:هنوز متعجبم!



.




مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم، ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو میشکنم !!

من
بابام
داداشم
فک و فامیله داریم؟



.




امروز دختر خالم اس ام اس داده که امروز تولد خواهرمه یه اس ام اس بهش بده تبریک بگو…
فک و فامیله ما داریم؟؟



.




تو مهمونی هرچی تیکه مینداختم تا شخص مورد نظر بفهمه,دختر داییم سریع میگرفت ، نیششم تا بناگوش باز کرده
دختر دایی تیز و بزِ داریم؟؟؟



.





مامانم تو فیسبوکش یه پست گذاشته بعد نیم ساعت به من زنگ زده می گه زود باش پست منو لایک کن وگرنه شیرم را حرومت می کنم!!!!
فک و فامیله داریم ؟




.



بچه ی پسر عموم یه آهنگ رو حفظ کرده بود بعد وسط آهنگ جیک جیک می کرد به پسر عموم گفتم این جیک ها که نیست تو آهنگ بهم گفت این ساده ی خش سی دی رو هم حفظ کرده

فک و فامیله داریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد