کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

مردم سبز دشت بافق خواستار تسریع در تکمیل جاده گزوئه شدند


یزد- جمع کثیری از مردم دهستان سبز دشت بافق با برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در گردنه


گزوئیه، خواسته به حق و دیرینه خود را فریاد زدند.


  تاریخ انتشار : 18/03/1391 - 09:39




به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، آنها در حین پیمودن مسافت 5 کیلومتری این گردنه با سر دادن شعارهایی از مسوولان ذیربط خواستند که بدون مانع تراشی و مخالفت با نیاز حیاتی مردم ، اجازه دهند تا در روند اجرایی تکمیل جاده گزوئیه تسریع شود.

یکی از اهالی منطقه به نمایندگی از سوی مردم سبزدشت گفت : جاده گزوئیه تنها محوری است که آبا و اجداد مابه خاطر نزدیکتر بودن مسافت ، از قرنها پیش آن را ایجاد نموده و از همین محور به شهر بافق رفت و آمد می کردند.

'عباس ابراهیمی' با بیان اینکه محور گزوئیه مسافت 100 کیلومتری سبز دشت – بافق را بیش از 35 کیلومتر کاهش می دهد افزود: با هدفمندسازی یارانه ها و افزایش قیمت حامل های انرژی ، ساخت و استفاده از این جاده در دراز مدت هزینه های مربوط به ساخت را جبران خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رفت و آمد در این محور ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه های سوخت و استهلاک، کالا و مایحتاج عمومی مردم نیز با کرایه ارزانتری به مصرف کنندگان می رسد.

ابراهیمی با ابراز تاسف از اینکه مسوولان محیط زیست اهمیت چند جانور موجود در کوههای دور دست این جاده را بر خواسته هزاران انسان ترجیح می دهندخاطر نشان کرد: با تکمیل جاده گزوئیه و تردد مسافران از این محور نه تنها خطری حیوانات و جانوران را تهدید نمی کند بلکه مردم خود از آنها حفاظت خواهند کرد.

در پایان این همایش قطعنامه ای در حضور نماینده مردم در مجلس و بخشدار مرکزی بافق قرائت شد و حجت الاسلام 'دخیل عباس زارع زاده' در خصوص تکمیل و بهره برداری از این جاده و تحقق خواسته مردم این خطه قول پیگیری داد.ک4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد