کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» اس ام اس نایاب و زیبا عاشقانه و عارفانه(4 دیماه 91)



♥ وقتی دلتنگ می‌شوم تو را در میان اشک‌هایم می‌بینم ولی اشک‌هایم را پاک می‌کنم تا کسی تو را نبیند…

♥ هر جا دلت شکست، خودت جاروش کن تا هر کسى منت دستاى زخمیشو سرت نذاره…

♥ اگر هیچ وقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمی‌کنید، حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی او را سرزنش کنید!...





♥ خداوند می‌داند چه کسی به زندگی شما تعلق دارد و چه کسی ندارد؛ اعتماد کنید و بگذارید هرکه قرار باشد بماند، خودش برای همیشه می‌ماند…

♥ آدما باید یکی رو داشته باشن که هر وقتی خسته و پکر و داغون و عصبی و مریض بودن ازت نپرسن چرا؟! فقط دستت رو بگیرن و بگن: ”بلند شو بریم یه دور بزنیم، دوست ندارم این شکلی ببینمت…”

♥ خـــــوشبخـــت تـــــرین آدم هــــا اونــــایـــی هستــــن کــــه ایـــن جمـــله رو می‌شنـــوند: “عیــــــب نــــداره… با هـــــم درستـــــش می‌کنیــــم…”

♥ چی دلنشین ‌تر از اینکه مدام و بی ‌بهانه صدایت کنم با علامت سؤال…! و تو سر حوصله جواب بدهی که جان دلم؟!

♥ هر آدمی‌باید یه نفر و داشته باشه که هر جایی نا امید شد و کم آورد بخاطر همون یه نفر بتونه بلند شه و دوباره شروع کنه…

♥ چرا باید به حرف بقیه اهمیت بدم؟! من کسى هستم که خودم دوست دارم…


♥ مرا باخیالت تنها نگذار
اصلاً به تو نرفته است!
مهربان نیست،
آزارم می‌دهد،
دلم خودت را می‌خواهد…!

♥ از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی‌گویم
“خوابم می‌‌آید”
می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید”
وعده ی ما همان رؤیای‌ همیشگی…

♥ بازم دریا فریبم داد من و ساحل هوایی کرد
تمام خاطراتت را برای من تدایی کرد
بازم پیغام بی پاسخ که دلتنگم که فرصت هست
نشد که بی تفاوت شم هنوزم این دلم سادست
تو دریا سنگ میندازم به یاد تو که از سنگی
چی از دنیات کم میشد اگه میگفتی دل تنگی
تمام زندگیم با این یه جمله زیرو رو میشد
تو تنها دل خوشیم بودی چرا رفتی بگو چی شد

♥ زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد، اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی، رفیق اونیه که بی اون داغونـــــــــــــــــــــی…

♥ یــه وقتایـــی یــه کسایـی رو تـــــو زندگیــمـون راه میدیم که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون میــــدادن!

♥ هر طور با خودت رفتار کنی باهات همون طور رفتار می‌کنن… اگه خودت را برای کسی له کنی، تو رو له می‌کنن… اگه خودتو ندید بگیری، تو رو ندید می‌گیرن… این یه قانونه!

♥ تو مخاطب نبودی که خاص بشی… خاص بودی که مخاطب شدی…

♥ آینه به دوش می‌رفتم. مردم در پی ام فریاد زنان «این مرد آسمان به دوش گرفته!» من بار می‌بردم و مردم معجزه می‌دیدند.

♥ وقتی آشنا قدر یار رو ندونه… غریبه “جفت شیش” میاره…!

♥ عاشقانه‌هایم را برای تو جمع کرده بودم…
اما
افسوس که برای دیگری باید خرج کنم…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد