کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» اس ام اس های عاشقانه و کمیاب



زندگی جیره ی مختصریست ، مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است ، مثل یک حبه قند ،


زندگی را با عشق نوش جان باید کرد
..................................................................................
جهان چیزی شبیه موهای توست ، سیاه و سرکش و پیچیده ، خیال کن چه بی بختم من ! که به


نسیمی حتی جهانم آشوب می شود...
..................................................................................
مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن / چندیست که احساس


می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن
...................................................................................
سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو / بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو / هنر عاشقی


امروز پسند همه نیست / که محبت شده اینگونه گناه من و تو
...................................................................................
نگاه تو سیب است و من نیوتنی بیچاره ، بی خواب از کشف جاذبه



منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم / مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم
...................................................................................
کوتاهترین فاصله ها برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده ، یه دنیا لبخند برای تو
...................................................................................
تسبیح نیستم اما نفسم را به شماره انداخته است شوق دستان تو
...................................................................................
تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد / چو یک دم با تو بنشینم ، دل از هر غم رها گردد
..................................................................................
دردم از دیدار توست / دل فقط بیمار توست / شادی عشق و امید / هدیه ی چشمان توست
..................................................................................
 آنقدر ها هم
روی وقار من حساب نکن…
قطب زمین هم که باشم
تو را که میبینم
یخ هایم آب میشود…
..................................................................................
تمام لذتهای دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری
ولذتی بالاترازدوست داشتن نیست، پس حالا که انتظارشو نداری:
 ” دوستت دارم”

..................................................................................
دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ،
به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !
...................................................................................
اگـــَـــــر دیوانگی نـیـسـت پَس چیست ؟
وقتی در این دُنیای بـه این بزرگـــی . . .
دلت فقط هـــــَـــــوای یک نفر را میڪُند…!
...................................................................................
کجا هستی ؟ به آسمان نگاه کن ، بگذار دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست
..................................................................................
حرف میزنی اما تلخ ! محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟
...................................................................................
کاش جنس دلها از کاغذ بود نه از شیشه ! آری ، سوختن بهتر از شکستن است
...................................................................................
پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم / غربت دل را به خدا میدانیم
گرچه دوریم ز هم با همه ی خاطره ها / به امید خبری تازه ز هم میمانیم
..................................................................................

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 http://www.yadegaaar.loxblog.com

سلام من با تبادل لینک موافقم... و ممنون از اینکه به وبلاگم اومدید...
وبلاگ شما هم مطالب جالبی داره

سپیده شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:26 http://bar0on.blogsky.com

دم هرچی مگسه گرم...که یادمون داد اگه زیاد دور کسی بگردی آخرش میزنه تو سرت...!

باران شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:11 http://mysky99.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
یلداشما هم پسا پس مبارک
لینکیدمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد