کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس های زیبا و عاشقانه


لنگه های چوبی درب حیاطمان گرچه قدیمی اند و جیر جیر می کنند، اما خوش به حالشان که لنگه هم اند. (زنده یاد حسین بناهی)


اگه کفشت پاتو می زد و از ترس قضاوت مردم پا برهنه نشدی و درد رو به پات تحمیل کردی، دیگه در مورد آزادی شعار نده.

بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌ باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.
 
 به خاطر میخی، نعلی افتاد. به خاطر نعلی، اسبی افتاد. به خاطر اسبی، سواری افتاد. به خاطر سواری، جنگی شکست خورد. به خاطر شکستی، مملکتی نابود شد و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود...


نعره هیچ شیری خانه چوبی مرا خراب نمی کند، من از سکوت موریانه ها می ترسم.

تو آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد، دیگه هیچ ابری وجود نداره. پس هر وقت آسمون دلت ابری بود، با دنیا نجنگ، فقط اوج بگیر.

به "صلیب" هم اگر کشیده شدی،
مسیح باش،
 نه مترسک شالیزار!


بی جواب گذاشتن نیز خود جوابی است. (ضرب المثل انگلیسی)

تنها موجودی که با نشستن به موفقیت می رسد مرغ است!

پیامبر اکرم(ص):
 گناهکاری که به رحمت خدا امیدوار است، از عابد مایوس به خدا نزدیک تر است.

تو مشق هر شب منی
آن قدر می نویسم که طلوع کنی...

روزهای سخت بی مهری و نامهربونی تو که تموم بشه، می رم می زنم روی شونه خدا و می گم: جنبه دل عاشقم رو حال کردی؟

 اخبار رو دیدی؟ هوای همه جا رو اعلام کرد، جز دل من که بدجور هواتو کرده! 


هیچ وقت عاشق متفاوت ترین آدم ها نشو. چون همین متفاوت ترین آدم ها به متفاوت ترین شیوه قلبت رو می شکنند...

چه خوب می شد یکی از همین روزها، خدا می آمد یه ماچم می کرد، بعد می گفت این چند وقت داشتم باهات شوخی می کردم ببینم جنبه شو داری؟



لنگه های چوبی درب حیاطمان گرچه قدیمی اند و جیر جیر می کنند، اما خوش به حالشان که لنگه هم اند. (زنده یاد حسین بناهی)


اگه کفشت پاتو می زد و از ترس قضاوت مردم پا برهنه نشدی و درد رو به پات تحمیل کردی، دیگه در مورد آزادی شعار نده.

بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌ باشد و نه شعور لازم برای خاموش ماندن.
 
 به خاطر میخی، نعلی افتاد. به خاطر نعلی، اسبی افتاد. به خاطر اسبی، سواری افتاد. به خاطر سواری، جنگی شکست خورد. به خاطر شکستی، مملکتی نابود شد و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود...


نعره هیچ شیری خانه چوبی مرا خراب نمی کند، من از سکوت موریانه ها می ترسم.

تو آسمون همیشه از یه ارتفاعی به بعد، دیگه هیچ ابری وجود نداره. پس هر وقت آسمون دلت ابری بود، با دنیا نجنگ، فقط اوج بگیر.

به "صلیب" هم اگر کشیده شدی،
مسیح باش،
 نه مترسک شالیزار!


بی جواب گذاشتن نیز خود جوابی است. (ضرب المثل انگلیسی)

تنها موجودی که با نشستن به موفقیت می رسد مرغ است!

پیامبر اکرم(ص):
 گناهکاری که به رحمت خدا امیدوار است، از عابد مایوس به خدا نزدیک تر است.

تو مشق هر شب منی
آن قدر می نویسم که طلوع کنی...

روزهای سخت بی مهری و نامهربونی تو که تموم بشه، می رم می زنم روی شونه خدا و می گم: جنبه دل عاشقم رو حال کردی؟

 اخبار رو دیدی؟ هوای همه جا رو اعلام کرد، جز دل من که بدجور هواتو کرده! 


هیچ وقت عاشق متفاوت ترین آدم ها نشو. چون همین متفاوت ترین آدم ها به متفاوت ترین شیوه قلبت رو می شکنند...

چه خوب می شد یکی از همین روزها، خدا می آمد یه ماچم می کرد، بعد می گفت این چند وقت داشتم باهات شوخی می کردم ببینم جنبه شو داری؟

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گل های شوقم فرش خواهم کرد و قشنگ ترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند.

من نترسم که با دیگری خو کنی، تو با من چه کردی که با او کنی؟!

تو به افتادن من در خیابان خندیدی، اما من تمام حواسم به مردم شهر بود که عاشق خنده ات نشوند...

 با تو کودکی هستم که به آبنباتی فریب می خورد.


 آدما وقتی شادن، دوستاشون رو فراموش می کنن. خوشحالم که شادی!


 تنھا که باشی... گاھی آرزو می کنی یک نفر اسمت را صدا کند... حتی اشتباھی!
سلامتیه اونی که ما رو همین جوری که هستیم دوست داره، وگر نه بهتر از ما رو که همه دوست دارن.
سلامتی دوستی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره.

تکرار همه چیز در زندگی خسته کننده است. اما تو مثل نفسی، که تکرارت تضمین زندگی من است.

از جداییمان برای هر که گفتم
حق را به من داد؛
اما این ها نمی دانند
من حق را نمی خواهم؛
 حق که برای من "تو" نمی شود...


 می گویند دلتنگت نباشم... خدای من! انگار به آب می گویند خیس نباش...
پرسیدند: دوست بهتر است یا دنیا؟ گفتم ای بی خبران! دوست من دنیای من است...

خدایا!
یا خیلى برگردون عقب،
یا بزن بره جلو...
 این جاى زندگى دلم خیلى گرفته!
 دلتنگم، مثل مادربزرگ بی سوادی که هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شماره اش را بگیرد...
عاشقی مثل یه قصه است که با "یکی بود" شروع می شه و با "یکی نبود" تموم می شه.

بچه که بودم، بزرگترین دغدغه ی زندگیم این بود که وقتی آدامس می خرم عکسش تکراری نباشه! ای کاش می شد برگشت به اون زمان...

 دوباره سیب بچین حوا، خسته ایم، بگذار از این جا هم بیرونمان کنند...
سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمی تونه فراموششون کنه...
صبحانه، ناهار، شام
قرار نیست که همش احساساتی باشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد