کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

جدید ترین استاتوس ها





رفتم تو کوه داد زدم : یعنی از من خوشگل تر وجود نداره ؟!
صدا اومد نداره نداره نداره . . .
هچی دیگه مطمئن شدم برگشتم !



ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه . . .
واسه ما اضافه وزن محسوب میشه !



درسته مامور مخصوص حاکم بزرگ نیستم ! ولی یخورده احترامم چیز بدی نیست !





رفتم تو کوه داد زدم : یعنی از من خوشگل تر وجود نداره ؟!
صدا اومد نداره نداره نداره . . .
هچی دیگه مطمئن شدم برگشتم !

ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه . . .
 واسه ما اضافه وزن محسوب میشه !


درسته مامور مخصوص حاکم بزرگ نیستم ! ولی یخورده احترامم چیز بدی نیست !


شما یادتون نمیاد بزرگترین خلاف ما زمان مدرسه داشتن حل المسائل بود!
 از اختلاس هم جرمش بیشتر بود !


تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد !


حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون . . . ! چون فقط یه قلب داره !
 بزن دندوناشو بشکن که ۳۲ تا داره لامصب . . . !


یکی از قوانین نیوتون میگه :
هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه . . .

انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا
یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی ! ؛ آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه . . .
یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب ! ؛ آدم حس تبادل نامه بش دست میده . . .
یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن ، مخصوصا اوکی ! ؛ حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده . . .
 یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی ! ؛ حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده ، والا بغرعان …. . . 


یه مدل آدم بیشعور هم داریم وقتى حرفت تموم میشه ، میگه ببخشید حواسم نبود اگه میشه دوباره بگو ! 


سخت تر از بلند شدن وسط غذا براى آوردن آب ، بلند شدن وسط غذا براى آوردن چنگاله !

روشهای تفکیک دکتر از مهندس ؟
تو خیابون بلند صدا بزن مهندس !
 اونایی که برگشتن نگات کردن مهندس و بقیه بدون شک دکتر میباشن !


سلطان غم ، لو باتری ! ( Low Battery )


عطسه گرامی ، یا بیا یا برو !
هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی ، قیافه آدم عین منگول ها میشه . . . !


تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن . . .

یکی از فانتزی هام اینه که یکی داره می ره زیر ماشین رو نجات بدم ! بعد سرم رو بندازم پایین برم. وقتی داد زد : « اسمت چیه ؟ »
یه لحظه سرم رو بچرخونم و دوباره برگردم و کم کم تو افق ناپدید شم !


میخواستی با اون دختره ازدواج کنی چی شد ؟
جواب رد داد . چون گفتم لیسانسم و بیکار !
خوب ، آدم عاقل ! می گفتd عموت میلیاردره !
اتفاقا گفتم ! رفت با عموم ازدواج کرد !



نظرات 1 + ارسال نظر
false پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد