کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس ماه محرم


اس ام اس ماه محرم

www.TakPayamak.com




محرّم ، زیباترین نگارخانه در قلب هستی است
که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است . . .


خورشید که در میان خون پرپر زد / آن ماه ، کنار خیمه ها بر سر زد
فرمود که مرگ سرخ از ذلت به / آن حنجره ای که بوسه بر خنجر زد
ایام عزاداری تسلیت باد . . .

خود را چو ز نسل نور می نامیدند
رفتند و به کوی دوست آرامیدند
سیراب شدند زآن که در اوج عطش
آن حادثه را به شوق آشامیدند . . .



محرّم ، زیباترین نگارخانه در قلب هستی است
که زمین و آسمان و ملک و ملکوت و عرش و فرش را شگفت زده کرده است . . .


خورشید که در میان خون پرپر زد / آن ماه ، کنار خیمه ها بر سر زد
فرمود که مرگ سرخ از ذلت به / آن حنجره ای که بوسه بر خنجر زد
 ایام عزاداری تسلیت باد . . .


خود را چو ز نسل نور می نامیدند
رفتند و به کوی دوست آرامیدند
سیراب شدند زآن که در اوج عطش
 آن حادثه را به شوق آشامیدند . . .



آقا سلام برغزل اشک ماتمت / بر مسجد و حسینیه و روضه و دمت
 چندی گذشت در غم هجران اشک تو / پرمی کشید دل به هوای محرّمت


آبروی حسین به کهکشان می ارزد / یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
 گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ؟ / گفتا که حسین بیش از آن می ارزد


شمیم عاطفه در کوچه ها رها شده است
دوباره هر شب من رنگ کربلا شده است
وزیده در همه جا عطر سیب حضرت عشق
 قسم به ساحت گریه قسم به ساحت عشق


شیعیان ، دیگر هوای نینوا دارد حسین
روی دل با کاروان کربلا دارد حسین
از حریم کعبه ی جدش به اشکی شست دست
 مروه پشت سر نهاد اما صفا دارد حسین


هم عشق حسین ، معنی زندگی است
 هم گریه بر او کمال سازندگی است . . .


دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
 دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟


اشکم ز هجر روی تو خوناب شد حسین
مویم ز غصه رشته ی مهتاب شد حسین
هر جا کنار آب نشستم ز داغ تو
از بس که سوختم جگرم آب شد حسین
جانسوز تر ز داغ تو دیگر کسی ندید
 خورشید هم ز داغ تو در تاب شد حسین


نام حسین آمد و از خود بدر شدم
گویی از این جهان به جهان دگر شدم
نام حسین آمد و چشمم وضو گرفت
 آب از سرم گذشت و دلم آبرو گرفت



فرمانده کل کائنات است حسین
معنای نماز و صلوات است حسین
ای آنکه برات کربلا می خواهی
در دست کرامتش برات است حسین



دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است
قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
 نام زیبای اباصالح و عباس یکی است


تا بال و پر عشق به جانم دادند / در وادی عاشقان مکانم دادند
گفتم که کجاست کعبه اهل ولا / درگاه حسین را نشانم دادند
 ایام سوگواری حسینی تسلیت باد



آسمان ، تکیه به دستان تو دارد عباس
مرغ دل ، خانه در ایوان تو دارد عباس
در حریمت نه فقط دلشدگان حیرانند
 عشق هم دست به دامان تو دارد عباس



ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین ! بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است . . .

ما اشک را ز پاکی مادر گرفته ایم / این زندگی ز چشمه ی کوثر گرفته ایم
اشک غم حسین بود خود بهشت ساز / ما از بهشت هدیه فراتر گرفته ایم

تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین
این چشم تهی نگشت از آب حسین
عمری است نیازمند این درگاهم
 یک لحظه گدای خویش دریاب ! حسین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد