کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» اس ام اس های سرکاری و باحال ویژه پاییز 91


» اس ام اس های سرکاری و باحال ویژه پاییز 91



www.kolbeye-tanhaei.ir





یه بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟ پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی

**************************

من تو گوشیم کلی اس ام اس خنده دار دارم که اگه بخوام همشون رو برات بفرستم کلی طول میکشه پس فقط یدونه کوتاهشو بهت میدم!
(( تو خیلی خوشگلی))

**************************

لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن:
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم

**************************


» اس ام اس های سرکاری و باحال ویژه پاییز 91



www.kolbeye-tanhaei.ir




یه بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟ پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی

**************************

من تو گوشیم کلی اس ام اس خنده دار دارم که اگه بخوام همشون رو برات بفرستم کلی طول میکشه پس فقط یدونه کوتاهشو بهت میدم!
(( تو خیلی خوشگلی))

**************************

لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن:
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم

**************************

چشماتو یه دقیقه ببند و درباره خودت فکر کن:
.
.
.
.
.
.
تبریک میگم تو یه دقیقه از عمرتو بخاطر یه احمق تلف کردی

**************************

به سراغ من اگر می‌‌آیی نیا! اعصاب ندارم توام گیر میدی! میزنم شل و پلت می‌کنم بعد میگی‌ طرف اخلاق نداره!

**************************

میدونی‌ فرق تو با روز چیه‌؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا بشه یه ماه
اما تو همین جوری ماهی
(از سری داستان‌های چوپان دروغگو)

**************************

امروز روز خوشگلاس این پیامو برای تمام خوشگلایی که میشناسی بفرست فقط خواهشن منو بیخیال شو همین الانشم بالای صدتاشو برام فرستادن

**************************

هر شب تورو تو رویاهام میبینمو فریاد میزنم . . .
روح رووووح

**************************

__\ΓΠ/_
'-O----O-'

این ماشین هدیه من براى تولد توئه.
سوئیچش اون پایینه
.
.
.
.
.
.
.

وقتى میدونى تولدت نیست ! چرا خودتو ضایع میکنى؟!

**************************

میخوام بدونی که دوستی با تو برام خیلی ارزشمنده، اگه گریه کنی منم گریه میکنم، اگه بخندی منم میخندم، اگه از پنجره بپری بیرون منم پایینو نگاه میکنمو بازم میخندم

**************************
من یه قاتلم، من مردم رو برای پول میکشم ولی تو دوست عزیزمی پس تورو مفتی میکشم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد