کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

مطالب طنز فک و فامیله ما داریم ؟


ابابزرگم هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید ؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم . . .
یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش . رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من ِ پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم
فک و فامیله داریم ؟









تو مدرسه ی داداشم تبلیغات ِ انتخابات شورای دانش آموزی شروع شده . داداشم کاندید شده بعد شعار ِ انتخاباتی اش اینه :
“مدرسه را مختلط میکنم”
من
مدیر مدرسه
فک و فامیله داریم ؟









به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
گفت سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده . ماکروفر


بابابزرگم هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید ؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم . . .
یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش . رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من ِ پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم
فک و فامیله داریم ؟









تو مدرسه ی داداشم تبلیغات ِ انتخابات شورای دانش آموزی شروع شده . داداشم کاندید شده بعد شعار ِ انتخاباتی اش اینه :
“مدرسه را مختلط میکنم”
من
مدیر مدرسه
فک و فامیله داریم ؟









به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
گفت سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده . ماکروفر
فک و فامیله داریم ؟









داداشم ( ۴ ساله ) شبا تا ۳ و ۴ بیداره باید من هم بیدار بمونم باهاش بازی کنم ، دهنم صاف میشه تا بخوابه ساعت ۷ صبح جفت پا میاد توو شکمم پاشو صبح شده وقت خواب نیست وقت بازیه
فک و فامیله داریم ؟









تلویزیون داشت می گفت : کودک لطیف است با آن به درستی برخورد کنید !
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم : ماماااااان من لطیفماااااا
مامانم : عزیزم تودیگه از لطافت دراومدی کثاااااافط شدی
فک و فامیله داریم ؟









برادر زادم ۳ سالشه از بیرون اومده میگه سردمه ، بهش میگم بیا بغلم گرم شو ، میگه نه میخوام همینجوری خنک بمونم !
میگم خب بیا بغلم منم خنک شم ، میگه برو کنار منو بغل نکن خنکیم تموم میشه !
فک و فامیله داریم ؟









به دختر خالم گفتم تل ( tel ) جدیدتو بده داشته باشم . . .
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
تل سرشو از توو مووهاش درعاورده میگه بیا ، مفت خریدم ، تازه رنگای دیگشم داشت !
فک و فامیله داریم ؟









دو تا پسربچه ۴ و ۹ ساله تو فامیلمون داشتن دعوا میکردن ، یعنی داداش بزرگه داشت کوچکه رو کتک میزد ؛ من رفتم پا در میونی کردم و کوچیکه رو نجات دادم بعدش همون کوچولوه بهم فوش میده میگه : به تو چه داداشمه ؟ صلاحمو میدونه داره تربیتم میکنه !
فک و فامیله داریم ؟









داشتم به همسرم اس ام اس میدادم که عروسک خوشگله من کجاست ؟
اشتباهی به بابام سند کردم . جواب داد من چه میدونم خرسه گنده ؟ الان بچت باید عروسک بازی کنه !
فک و فامیله داریم ؟









خودم رو کشتم رفتم مهندسی رباتیک گرفتم ، فامیلمون برگشته میگه عقربه بزرگه ساعت خونه مون افتاده ، می تونی جا بندازیش ؟
فک و فامیله داریم ؟









پسر داییم کلاس اوله کار خیلی بدی کرده بود داییم داشت دعواش میکرد و یکی زد تو گوشش ، خالم رفت وساطت کنه پسرداییم گفت عمه زنگ بزن ۱۱۰ بیاد این دیوونه رو ببرن تیمارستان
فک و فامیله داریم ؟









برادرزاده م ۳ سالش نشده ، ساعت ۲-۳ نصقه شب از خواب پا شده با گریه و زاری که من چرخ گوشت میخوام !
حریفش نشدن رفتن چرخ گوشتو آوردن بالا سرش گذاشتن و اینگونه بود که بچه تا صب با چرخ گوشت خوابید !
فک و فامیله داریم ؟









خواهر زادم یه نقاشی‌ کشیده همه خانواده تو نقاشیش هستن جز من میگم دایی پس من کوشم ؟
میگه دایی خیلی‌ دور وایسادی تو این مقیاس معلوم نیستی‌ !
فک و فامیله داریم ؟









مامانم باهام لج کرده میگه از بس هر دختری نشونت دادیم یه ایرادی گرفتی ، اگه دختر مورد علاقت پیدا شد اسید میپاشم روش !
فک و فامیله داریم ؟









تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود . بابام گفت یاد بگیر نصف توئه . یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود بابام کانالو عوض کرد
فک و فامیله داریم ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 http://shadi-shadi.blogsky.com


خیلی باحال بود

ممنون نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد