کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

سپاس


برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی

به حرف هایم گوش دادی

به من جرات و شهامت دادی

خواستی در کنارم باشی

به من اعتماد کردی

مرا تحسین کردی

گفتی دوستت دارم,در فکر من بودی

برایم شادی آوردی,دلتنگم بودی

به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی

در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی

تــــــــو را سپاسبرای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی

به حرف هایم گوش دادی

به من جرات و شهامت دادی

خواستی در کنارم باشی

به من اعتماد کردی

مرا تحسین کردی

گفتی دوستت دارم,در فکر من بودی

برایم شادی آوردی,دلتنگم بودی

به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی

در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی

تــــــــو را سپاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد