کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

تو برای من فرق داشتی!

اندکی عاشقانه تر زیر باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنم .

 

روزی که عشق را قسمت کردند پرواز را به تو دادند ، قفس را به من ساز را به تو دادند ، غم را به من و من تشنه ی کویر دشت بارانم ، مانند طایفه ی خاک می مانم و دشمن طوفان من هر شب این ساز را به بهانه ی تو به صدا در می آورد .

 

با اجازه روغن ماشینتو عوض کردم به جاش خون جگرمو ریختم تا هر وقت استارت می زنی به عشقت بسوزم .



 

او خود را در کویر قلبت کاشت تا بهارش کنی ، پس با گوهر وجودت آبش ده تا بهارت کند و برای کویر قلبت گل دهد

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند صدا کردنت کافی نیست شکوه اسم تو را باید لمس کرد

 

تمنا دارم از اسمان که اگر حتـــــی قطره ای خوشبختی بارید ، بر روی گونـــــه تو باشد

 

بچه که بودیم از تکلیف میترسیدیم… بزرگ که شدیم از بی تکلیفی…

 

نمیگم تو دلمی چون تو دلم پر از غمه  نمیگم تو گلمی چون عمر گل خیلی کمه نمیگم تو جونمی جونم برات خیلی کمه فقط میگم تو اونی که مثل تو خیلی کمه

خندیدن خوب است   قهقهه عالی است ! گریستن ادم را ارام میکند اما… لعنت بر بغض…!

 

هر قدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی / انقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی

 

زیر سایه بون چشمات تو شبستون نگاهت یه جایی گوشه اشکات مچ عشقتو میگیریم بین پاییزو زمستون انتتظارو  نم بارون  میون نامهربونی تا بخوای برات میمیرم

 

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: گلهایی که شکوفه نمیدن حداقل پیام بدن


ای کاش در چشمهایت تردید را دیده بودم ، یا از همان روز اول از عشق ترسیده بودم ، ای کاش آن شب که رفتم از آسمان گل بچینم ، جای گل رز برایت پروانگی چیده بودم ، گل را به دست تو دادم حتی نگاهم نکردی ، آن شب نمی دانی اما تا صبح لرزیده بودم ، حالا تو را به شقایق دیگر بیا کوچ کافیست ، جای تو بودم اگر من این بار بخشیده بودم

 

توی باغا گل سرخی توی آسمون ستاره ، جایی رو سراغ ندارم که نشون از تو نداره .

 

قابله ها و کفن ها خوب می دانند که زایش دشوار است و مرگ فرومایه است و زندگی تنها آزمون در این میانه است ، چرا با شکایت و غرولند سفر می کنیم چون هیاهویی در دل ستارگان ؟ آیا بعدی گم شده است ؟ بعد گمشده عشق نیست ؟

 

دوست داشتن اولین راه عاشق شدن نیست بلکه بهترین است . (ویلیام شکسپیر)




دوباره فال حافط و دوباره توی فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .

 

بهترین لحظه ، لحظه ایه که فکر می کنی فراموشت کردم ، بعد یه اس ام اس از طرف من برات میاد که نوشته می میرم برات .

 

در زمانی که وفا قصه برف در تابستان و صداقت گل ناپیداییست به که باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم ؟

 

اگه یه روز حس کردی نیا و آدماش به تو اخم کردن ، دلیلشو تو لب های بدون لبخند خودت جستجو کن .

لحظه لحظه های زندگی را سپری می کنیم تا به خوشبختی برسیم ، غافل از اینکه خوشبختی در همان لحظاتی بود که سپری شد . (دکتر شریعتی)

 

عاقل مباش که غم دیگران خوری ، دیوانه باش تا دیگران غمت خورند !

 

دوستی تنها برآیند نیاز ما نیست ، از خود گذشتگی نخستین پایه ی دوستی است . (ارد بزرگ)

 

دوستان فراوان نشان دهنده ی کامیابی در زندگی نیست ، بلکه نشان نابودی زمان به گونه ای گسترده است (ارد بزرگ)

عشق چون درختی است که رشد می کند و ریشه های عمیقی در وجود ها می دواند و بر قلب شکسته ای شاخ و برگ می دواند تا لبخند بزند . (ویکتور هرگو)

 

دوستی یعنی برادر خواهری ، یعنی دو روح که چون انگشتان دست بهم نزدیک اند ولی در هم نمی آمیزند . (ویکتور هوگو)

 

عشق یعنی یک روح در دو بدن ، عشق موهبت آسمانیست . (ویکتور هوگو)

 

بیا زندگی را بدزدیم ، آنوقت میان دو دیدار قسمت کنیم ، بیا زودتر چیزها را ببینیم . (ترجمه اشعار خارجی)


بند بند دل بنده به بنده بند دلت بنده دلبنده دل بنده دلم خیلی برات تنگه

 

این روزها شیرین میزنم بی انکه پای فرهادی در میان باشد

 

اونقدر که فکرشو میکنی دوست ندارم ،‌چون اونقدر دوستت دارم که نمی تونی فکرشو بکنی.

 

وقتی دلتنگ تو میشوم ، عطر تنت را میخواهم ، من به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد…


با یه عالمه فاصله از خودم انتظار دارم به تو برسم  از اول هم ارزوهایم محال بودند

 

به سلامتی کسی که اتیش معرفتش جنگل بی معرفتا رو خاکستر کرده…

 

در بازی دل ، نگاه من مست تو بود ،‌برگ دلم شکسته پابست تو بود ، من شاه دلم را به زمین انداختم ،‌اما چه کنم که تک دل دست تو بود

نظرات 3 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 http://yalda1370.blogsky.com

سلام آقا حمید رضا
فقط عکساتو تونستم ببینم قشنگ بودن ولی یه غمی هم تو عکسا بود هم تو اسم وبلاگتوناتفاقی افتاده؟ واقعا ناراحتید؟

یلدا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:15 http://yalda1370.blogsky.com

من جوابتو دادم ولی شما جواب ندادی آقای تنبل

یلدا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:33 http://yalda1370.blogsky.com

جوابمو ندادی حالا اینم اولین قهرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد