کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» اس ام اس های عاشقانه با موضوع تنهایی( سری دوم آذر)



بهم نگی ندید بدید ، نگی منو دید و پرید ، بمونه بین خودمون ، به یادتم خیلی شدید .

*** * * * * * * * * * * * * ***

توی کلبه توی بیشه ، رو بخار گرم شیشه ، می نویسم با تو هستم ، از گذشته تا همیشه .

*** * * * * * * * * * * * * ***

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن .

*** * * * * * * * * * * * * ***

تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است .

*** * * * * * * * * * * * * ***

قلبی که فراموشت کند قلب من نیست ، هرگز فراموش کردنت در فکر من نیست .

*** * * * * * * * * * * * * ***

یادت باشه که یادم باشه که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچوقت از یادم نمیره ، اینو هیچوقت از یادت نره .

* * * * * * * * * * * * * * * * * *




بهم نگی ندید بدید ، نگی منو دید و پرید ، بمونه بین خودمون ، به یادتم خیلی شدید .

*** * * * * * * * * * * * * ***

توی کلبه توی بیشه ، رو بخار گرم شیشه ، می نویسم با تو هستم ، از گذشته تا همیشه .

*** * * * * * * * * * * * * ***

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن .

*** * * * * * * * * * * * * ***

تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است .

*** * * * * * * * * * * * * ***

قلبی که فراموشت کند قلب من نیست ، هرگز فراموش کردنت در فکر من نیست .

*** * * * * * * * * * * * * ***

یادت باشه که یادم باشه که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچوقت از یادم نمیره ، اینو هیچوقت از یادت نره .

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی چرا خدا لای انگشتات فاصله گذاشته ؟ برای اینکه این فاصله ها رو با دستای کسی که دوستش داری پر کنی !

*** * * * * * * * * * * * * ***

گل لاله ، گل نرگس ، گل پونه ، گل یاس ، اینا همه تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست !

*** * * * * * * * * * * * * ***

قسمت این بود که من یار تو باشم ، همه عمر گرفتار تو باشم ، قسمت این بود که در دایره ی جور و جفا ، من نقطه ی پرگار تو باشم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

مواظب این اس ام اس باش ، چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده .

*** * * * * * * * * * * * * ***
چه غریبانه می گریست آن شب بی تو تکه ابری که سکوت وجودم رو فهمید و چه غریبانه خندیدم آن روز که بی تو مرگم را فهمید .

*** * * * * * * * * * * * * ***

همه لرزش دل و دستم از آن بود که یه روز عشق از دستم برود .

*** * * * * * * * * * * * * ***

دوری پایان دوستی نیست ، لطیف ترین غم دنیاست .

*** * * * * * * * * * * * * ***

نه هر آنکه گفت عاشقم معشوقی دادند ، نه هر آنکه دردی داشت درمانی دادند ، اما به من دیوانه از روی عشق ، دلبری افسانه ای مجنونی آسمانی دادند .

*** * * * * * * * * * * * * ***

زندگی زیباست اگر آن را برای خود زشت نکنی ، زندگی شیرین است اگر آن را برای خود تلخ نکنی .

*** * * * * * * * * * * * * ***
داروهای تلخ را با روپوش شیرین می پوشانم ، چرا حقیقت و اخلاق را نیز با لباسهای زیبا نپوشانم ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد