کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

اس ام اس های عاشقانه



عشق و محبت ردپای خدا در زندگیست ، امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .













تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت / از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت













برو پایین !
.
.
.
بازم برو !
.
.
.
یرو دیگه !
.
.
.
گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود ! الان زمان ، زمان ابراز محبته !
I Love You !




عشق و محبت ردپای خدا در زندگیست ، امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . . .

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت / از ته دل داد میزنم میمیرم از نبودنت

برو پایین !
.
.
.
بازم برو !
.
.
.
یرو دیگه !
.
 .
گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود ! الان زمان ، زمان ابراز محبته !
 I Love You !
دوست داشتن را نه می نویسند نه میگویند ، ثابت می کنند . . .
مرا دوست داشته باش ، تجربه ام نکن ، برای آموختن ابزار مناسبی نیستم . . . .
من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم / گر نیایی به خدا بی تو میمیرم چه کنم
 در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم / که به عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم . . 


تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم که گمان نکنم خودت هم بدانی
 این که داری می خوانیش ، خودِ تویی . . .


چه فرقی میکند مهره سیاه باشم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند !

دستانم تشنه دستان توست ، شانه هایت تکیه گاه خستگی هایم
با تو میمانم بی آنکه دغدغه های فردا داشته باشم
 زیرا میدانم بیش از امروز دوستت خواهم داشت . . .


اگه فروختمت ناراحت نشو !
چون هر کسی از یه راهی نون در میاره ، ما هم از گل فروشی !

سرکش بودم به حیله رامم کردی / ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را / در تاریکی اسیر دامم کردی . . .

عشق مثل عبادت کردن می مونه ، بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی . . .


قهوه چشمان توست
تیره ، تلخ
اما آرامبخش و اعتیاد آور . . .

دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم . . .

گفته بودند که گنج در ویرانه هاست / راست گفتند چون وجودت در دل ویران ماست !

ناسپاس از عشق پاکت نیستم / من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم / روی حرفم تا ابد می ایستم !


عشق ، اگر عشق باشد ، ناممکن ترین ها را امکان می بخشد ، تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد