کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

علی مولایی در فهرست آبی ها؛

 پرونده عنایتی و استقلال باز شد/ تأییدیه فکس محرومیت، به باشگاه نرسید/ طعنه قلعه نوعی


برای گلزنی حیدری


اعضای تیم استقلال همچنان بدنبال این هستند که تیمی آماده را برای نیم فصل دوم آماده کنند


اما برای جذب هر بازیکن که مورد تأیید قرار می گیرد، دچار مشکلات جدی می شوند؛


آخرین اخبار را در این خصوص بخوانی


صحبت از عدم حضور رضا عنایتی در تیم استقلال بود اما این بازیکن پس از مدت ها سکوت


در خصوص استقلال و بحث در خصوص اینکه قرار نیست به استقلال بپیوندد در این


خصوص اظهار نظر کرده است، رضا عنایتی تمایل زیادی دارد که به استقلال بازگردد و این


تیم را همراهی کند، اما پس از اخطار مسئولان از این اقدام پشیمان شد، اما در حال حاضر و


با نزدیک شدن به اتمام مسابقات در نیم فصل اول وی مجددا این مبحث را مطرح کرده است تا


شرایط را برای حضورش در تیم استقلال مورد بررسی قرار دهد. این بازیکن قصد ماندن در


تیم مس را ندارد اما به واسطه قراردادش، در این تیم حضور دارد.





صحبت از عدم حضور رضا عنایتی در تیم استقلال بود اما این بازیکن پس از مدت ها سکوت در خصوص استقلال و بحث در خصوص اینکه قرار نیست به استقلال بپیوندد در این خصوص اظهار نظر کرده است، رضا عنایتی تمایل زیادی دارد که به استقلال بازگردد و این تیم را همراهی کند، اما پس از اخطار مسئولان از این اقدام پشیمان شد، اما در حال حاضر و با نزدیک شدن به اتمام مسابقات در نیم فصل اول وی مجددا این مبحث را مطرح کرده است تا شرایط را برای حضورش در تیم استقلال مورد بررسی قرار دهد. این بازیکن قصد ماندن در تیم مس را ندارد اما به واسطه قراردادش، در این تیم حضور دارد.




این در حالیست که خبر می رسد بحث حضور وی در استقلال مطرح شده است و حتی برخی واسطه ها در این مورد صحبت هایی را با عنایتی انجام دادند تا اگر شرایط فراهم شد این بازیکن برای نیم فصل دوم به استقلال باز گردد تا در کنار دوستانش این تیم را همراهی کند، این در حالیست که جذب مهاجم برای استقلال به یک معضل تبدیل شده است و مسئولان و مربیان این تیم برای جذب یک مهاجم ایده آل دچار مشکلات جدی شدند که آنها را از اهدافشان دور کرده است.


از طرفی اصرار اعضای کادر فنی در میان بازیکنان داخلی در این پست به جذب رضا عنایتی است اما مذاکرات قابل توجه نیست.



** علی مولایی گزینه جدید در فهرست استقلال

امیر قلعه نوعی سر مربی تیم استقلال به حضور بازیکنان و شاگردان قدیمی اش در استقلال اصرار دارد و از این اتفاق، استقبال می کند به همین دلیل یک شاگرد قدیمی دیگر نیز در فهرست وی برای حضور در این تیم قرار داد.

بر اساس این گزارش؛ استقلالی ها خواستار جذب یک بازیکن سابق سپاهان شدند که شاگرد امیر قلعه نوعی در این تیم بود، علی مولایی مورد نظر آبی هاست و این در حالیست که اعضای این تیم خواستار حضور این بازیکن هستند تا نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند.

گفتنی است، علی مولایی عضو تیم فجر سپاسی است اما طی چند فصل گذشته کمتر به میدان رفته است، این بازیکن قصد دارد با شرایط ایده آل در نیم فصل دوم این تیم را همراهی کند، و امیر قلعه نوعی اعلام کرده است پس از ناکامی در جذب، احمد جمشیدیان شرایط برای حضور علی مولایی در این تیم فراهم شود اما در این رابطه امیر قلعه نوعی موافق است و قصد دارد هر طور شده شرایط را برای حضور شاگرد خود در این تیم فراهم کند، این در حالیست که مسئولان در باشگاه استقلال موافق صد در صد این موضوع نیستند و قصد دارند یک هافبک آماده و با شرایط ایده آل تر را به خدمت بگیرند، اما در این خصوص نظر امیر قلعه نوعی به عنوان سر مربی تیم حائز اهمیت است و سر مربی آبی هاست که در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ می کند به همین دلیل منتظر بازگشت مدیر عامل تیم از اروپاست تا در این مورد با وی به توافق برسد.



** تأییدیه فکس محرومیت به باشگاه نرسید

سیاوش اکبرپور، مهاجم تیم استقلال در بازی با سپاهان در اقدامی جالب توجه محروم شد و این در حالیست که استقلالی ها اعتراض خود را ابلاغ کردند اما نتیجه ای در بر نداشت و مدیریت استقلال نیز در سفر بسر می برد و تا این مشکل سرانجام حل و فصل نشود.

بر اساس این گزارش، آبی ها معتقدند که برگه تأییدیه محرومیت سیاوش اکبرپور به باشگاه نرسیده است و تنها عاملی که مانع بازی این مهاجم شد، اعلام این محرومیت در جلسه هماهنگی قبل از بازی با سپاهان بود که مورد تأیید اعضای تیم استقلال قرار نگرفت و شرایط را برای این تیم تغییر داد. اما آبی ها در حال حاضر نیز اعلام کردند که این برگه ای دریافت نکردند و این موضوع را رها نمی کنند، آنها مدعی شدند که این اقدام اصولی نبوده و عدم رسیدن برگه تأییدیه نیز شرایط را به ضرر این تیم تغییر داده است، حتی عنوان شده است در صورتی که استقلال مقابل سپاهان به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نمی کرد و بدون امتیاز راهی تهران می شد، این موضوع را به حال خود رها نمی کرد و شرایط را به صورت جدی تری دنبال می کرد، اما در حال حاضر استقلال سه امیتاز کسب کرده است و اگر این وضعیت اتفاق نمی افتاد اوضاع برای استقلال متفاوت پیش می رفت زیرا پذیرش این رأی کاملا غیر اصولی و غیر قانونی بوده و آبی ها نباید با آن کنار می آمده و آن را می پذیرفتند اما کسب سه امتیاز شرایط را تغییر داد و آبی ها را آرام کرد.


 

      



** طعنه قلعه نوعی برای گلزنی خسرو حیدری

در بازی با سپاهان، هافبک سابق این تیم که همراه با امیر قلعه نوعی در اصفهان افتخار کسب کرده و با شرایط ایده آل تیمش را همراهی می کرد به تیم سابقش گل زد تا در نهایت سرمربی تیم استقلال از حیدری تمجید کرده و با گلزنی وی به مهاجمان تیمش انتقاد کند.

بر اساس این گزارش، در بازی با سپاهان خسرو حیدری به تیم سابق خود یک گل سه امتیازی زد تا استقلال همچنان در صدر جدول باقی بماند و سپاهان در خانه خود مغلوب آبی ها شود این در حالیست که آبی ها پس از 11 سال توانستند سپاهان را در خانه خود شکست دهند و این موضوع باعث شد که سر مربی استقلال ضمن تشکر و تمجید از گلزنی هافبک تیمش به شرایط نامتعادل خط حمله استقلال اشاره کرده و از مهاجمانش انتقاد کند.

وی از شرایط حاکم در خط حمله آبی ها رضایت ندارد زیرا آمار گلزنی های مهاجمان این تیم نشان می دهد که خط حمله استقلال و مهاجمان این تیم از شرایط ایده آلی برخوردار نیستند و آبی ها نیاز به تقویت و ایجاد شرایط جدید در این پست دارند، این در حالیست که مهاجمان استقلال انتقادات را نمی پذیرند و با آنها مقابله می کنند زیرا معتقدند که خط حمله استقلال در حالی نتوانسته است نظر مثبت مربیان و هواداران تیم استقلال را جلب کند که خط میانی این تیم در این امر ایده آل کار نکردند و فرصت زیادی در خط حمله نصیب اعضای این تیم نشده است، اما سرمربی آبی ها به این نظریه اعتقاد چندانی ندارد.



** عصبانیت رحمتی و تهدید به عدم حضور در اصفهان

مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال، با شرایط ایده آل درون دروازه این تیم ایستاد تا انتقادها از وی به حداقل برسد، زیرا در بازی قبلی استقلال پس از دیدار تیم ملی وی با مصدومیت روبرو شد، و نتوانست عملکرد ایده آلی داشته باشد اما این بار وی جبران کرد و مورد خشم اصفهانی ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال در عزیمت به تهران مهدی رحمتی را دلداری دادند زیرا وی از اصفهانی ها عصبانی بود، رحمتی که چند فصل درون دروازه سپاهان این تیم را همراهی کرد و با این تیم به قهرمانی رسید پس از رویارویی با استقلال مقابل سپاهان مورد غضب هواداران سپاهانی قرار گرفت و آنها با رفتارشان وی را ناراحت کردند به همین دلیل این دروازه بان مدعی شده است که قصد ندارد به این شهر باز گردد زیرا مزد زحمات وی در این تیم، این رفتار و نوع برخورد نیست و این موضوع را به همبازیانش در استقلال اعلام کرده است.

رحمتی معتقد است حتی اگر راهی وجود داشت برای مقابله با سپاهان نیز درون دروازه استقلال نمی ایستاد اما برای همراهی تیمش راهی ندارد اما ناراحتی وی از اصفهانی ها بسیار زیاد است.

این در حالیست که سپاهانی ها تصور داشتند که رحمتی پس از بازی تیم ملی مقابل ازبکستان با شرایط خاصی روبرو می شود و از آمادگی بالایی برخوردار نیست و شرایط روحی ایده آلی نیز ندارد اما بر عکس نظر و فکر سپاهانی ها رحمتی بارها از دروازه استقلال با آمادگی حفاظت کرد.


** ربط تورم پای جباری به نوع بدنسازی است

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال با مصدومیت روبروست و با شرایط مواجه شده است که حتی برای گرفتن در تمرینات تیمی نیز دچار مشکلات بسیار زیاد است و به این دلیل در تمرینات خود وقفه ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، اعلام شده است که پای وی پس از چند جلسه تمرین دچار تورم شده است و به این دلیل نباید فشار زیادی به آن وارد کند و با آرامش به کار خود ادامه دهد به همین دلیل وی در انتظار مشخص شدن وضعیتش است تا پس از آن تمرینات خود را پیگیری کند، اما از طرفی، این بازیکن پیش از حضور در تمرینات تیم استقلال تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز کرده بود و برخی در تیم تورم و شرایط خاص این بازیکن را به نوع تمریناتش و عدم حضور در تمرینات استقلال و انجام کارهای اختصاصی اش ربط می دهند که این موضوع توسط اعضای این تیم قابل بررسی است، پیش از این قلعه نوعی از اقدام وی مبنی بر انجام تمرینات خارج از مجموعه استقلال ابراز دلخوری کرد اما شرایط فعلی به مشکلات بوجود آمده افزوده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد