کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کد آوای انتظار همراه اول احسان خواجه امیری



آهنگها: مسری,کاش عاشقت نمیشدم,دارم میام پیشت,دارم میام پیشت,

دنیا,جان بابا,سلام آخر,باور نمیکنم,اعتراف,خلاصم کن

کدهای آوای انتظار در ادامه مطلب…



آهنگها: مسری,کاش عاشقت نمیشدم,دارم میام پیشت,دارم میام پیشت,

دنیا,جان بابا,سلام آخر,باور نمیکنم,اعتراف,خلاصم کن

کدهای آوای انتظار در ادامه مطلب…


کد : ۳۰۳۲۴
نام : مسری
.
کد : ۳۰۳۲۵
نام : کاش عاشقت نمیشدم
.
کد : ۳۰۳۲۲
نام : دارم میام پیشت
.
کد : ۳۰۳۲۳
نام : دنیا
.
کد : ۳۰۳۹۸
نام : جان بابا
.
کد : ۳۰۱۹۹
نام : سلام آخر
.
کد : ۳۰۲۰۳
نام : باور نمیکنم
.
کد : ۳۰۳۲۰
نام : اعتراف
.
کد : ۳۰۳۲۱
نام : خلاصم کن

آموزش کامل فعال سازی کدهای آوای انتظار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد