کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

» زیباترین اس ام اس متفرقه ضدحال ویژه آذرماه



خواستم برات گل بخرم , دیدم خودت گلی ی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم واست کووود بخرم , بخوری قوی شی ! ! !

.
.

نمی تونم بگم که تو دنیا فقط تورو دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

چون دیشـــب خرمون زائــــــید. . .

.
.

استخون

استخون

استخون

خواستم ببینم برای ۳ تا استخون چه طورى به طرف گوشیت می پرى؟!

*

*

*

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود

الان زمان ، زمان ابراز محبته!!!

I Love You !

.
.
.

1-یکی دلش به صد دل بنده
۲-یکی صد دل به یک دل میبنده
۳-یکی یه دل به یه دل میبنده وتا آخر پایبنده
۴-یکی دل به هیچکی نمیبنده
۵-یکی نمیدونه دلش به کی بنده
۶-یکی هر بار به یکی دل میبنده
۷-یکی دل میبنده تا بخنده
۸-یکی هم مثه من دلش آکبند مونده به کی دل ببنده!!
..
.
.

این اس ام اس رو می زنم به سلامتی همه خوبا

که سخت مشغول شطرنج زندگی اند

و نمی دونن ما مات رفاقتشون هستیم

.
.

با ZبوN بیZبوNی MیگM دوSت دارM...

.
.

.



خواستم برات گل بخرم , دیدم خودت گلی ی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم واست کووود بخرم , بخوری قوی شی ! ! !

.
.

نمی تونم بگم که تو دنیا فقط تورو دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

چون دیشـــب خرمون زائــــــید. . .

.
.

استخون

استخون

استخون

خواستم ببینم برای ۳ تا استخون چه طورى به طرف گوشیت می پرى؟!

*

*

*

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود

الان زمان ، زمان ابراز محبته!!!

I Love You !

.
.
.

1-یکی دلش به صد دل بنده
۲-یکی صد دل به یک دل میبنده
۳-یکی یه دل به یه دل میبنده وتا آخر پایبنده
۴-یکی دل به هیچکی نمیبنده
۵-یکی نمیدونه دلش به کی بنده
۶-یکی هر بار به یکی دل میبنده
۷-یکی دل میبنده تا بخنده
۸-یکی هم مثه من دلش آکبند مونده به کی دل ببنده!!
..
.
.

این اس ام اس رو می زنم به سلامتی همه خوبا

که سخت مشغول شطرنج زندگی اند

و نمی دونن ما مات رفاقتشون هستیم

.
.

با ZبوN بیZبوNی MیگM دوSت دارM...

.
.

.

باد معدتیم

فشار بیار هوا شیم رفیق

.
.

.
دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.

دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.

دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه!
.

.

.
نمیتونم بگم که فقط تو رو دارم چون دیشب خرمون زایید !!!

.
.
.
.

اس ام اس مثله فاتحه میمونه

واسه هرکی میفرستیش روحش شاد میشه

.

.

.

.

گرچه داری لطف و احسان حاجی

اینقدر خودت به من نچسبان حاجی!

با ویروس آنفولانزای خوکی خود

اینقدر تن مرا ملرزان حاجی!!!

منبع:آخ دندونم

.

.
.

امیدوارم با هر برگی که می افته ..یه دونه از غمهای تو کم بشه.

.

.

پاییزتیم
.

.
.

امیدوارم توپ خوشبختی سانترش همیشه روی قلبت باشه

و با شرایط بالا خوشبخت بشی . . . !

.
.
.
دیروز به جرم بالا رفتن از قلبت دستگیر شدم !

بیا بهشون بگو ساکن قلبم دزد نیست !

.
.
.
.

اسب سفید قرار بود دخترک را ببرد تا شهر آرزوهایش . دخترک شنل توریش را پوشیده بود و آماده آماده بود . اسب سفید را هم زین کرده بودند. وقتی سوار شد مادرش گفت : " سکه رو که انداختم . راه می افته"

.
.
.
.

یک خانم از یک آقا هزار تا چیز می خواد اما یک آقا از بس آقاس از هزارتا خانم فقط یه چیز می خواد !!!

.
.
.
.

چاکرتیم سالار!

.
.
.

تو حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره

.
.
.
.

دیشب خیلی هواتو کرده بودم تو فکرت بودم که خوابم برد

فرشته آرزو ها رو تو خواب دیدم گفت یه آرزو بکن ، منم تو رو خواستم

فرشته آرزو ها گفت : ما تو کار جنس بنجل نیستیم !!!

.
.
.

زندگی زیباست بدون تو زیباتر هم میشه !!!

.
.
.
.

برای اینکه زیباترین عروس سال شوید

پایین رو بخوانید

اعتماد به نفست منو کشته ! فکر میکنی شوهر گیرت میاد ، عروس میشی !!؟؟

.
.
.
.

شنیدم آدم شدی , ناراحت شدم

اما بعد تحقیق کردم دیدم شایعه بوده

هنوزم فرشتـه ای !!

.
.
.
.
.

اگه دلت گرفته برو پائیین

اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره ، برو پائیین

اگه خیلی تنها موندی برو پائیین

یعنی اینقدر بدبختی !؟؟! خاک تو سرت !!!

.
.
.
.

هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش !
.
.
.
.
.

ترکه ماهواره میخره زنش بهش میگه پولشو از کجا آوردی ؟ میگه : تلوزیون رو فروختم !!!

.
.
.
.

۱ ماچ

۲ ماچ

۳ ماچ

بسه دیگه ماچم نکن ! مرسی !!!

.
.
.

دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !

هستی یا خوردنت !!!؟؟

نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!

.
.
.

با فعال سازی پیام چند رسانه ای mms در صورت نداشتن اس ام اس جدید

میتوانید عکس خود را برای ما بفرستید تا بخندیم !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد