کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

کلبه تنهایی دانشجویان

بروزترین و بهترین پاتوق تفریحی سرگرمی و دانشجویی

دانلود آلبوم جدید علی اصحابی فقط خودت باش


دانلود آلبوم جدید علی اصحابی فقط خودت باش

بخش اختصاصی سانجا موزیک

www.sanjamusic.com

کلبه تنهایی دانشجویان

www.kolbeye-tanhaei.ir



دانلود در ادامه مطلب.......



آلبوم فقط خودت باش حاوی ۱۲ آهنگ بوده و شعر و ترانه‌های آن را عبدالجبار کاکایی، یاحا کاشانی، هادی اصحابی و خودم سروده‌ایم. علی اصحابی در آلبوم فقط خودت باش ::: سعی کرده‌ام ترانه‌هایی را انتخاب کنم که متفاوت از همیشه باشد و بتوانم از طریق آن‌ها ارتباط خوبی با مخاطبانم برقرار کنم. آهنگسازی تمامی آهنگهای فقط خودت باش رو را خودم انجام داده‌ام و تنظیم آن‌ها رادوستان تنظیم کننده خوبی همچون کوشان حداد، الیاس شیرزاد، امیرحیدری، اشکان جوینده به عهده داشته‌اند و همچنین افتخار این را دارم که دکتر محمدرضا چراغعلی تنظیم چند قطعه این آلبوم را عهده دار است. 



 

mp3 faghat khodet bash aliashabi 

= Ali Aashabi = Companions =Just be yourself = 

بزودی در ایران ................

 

اصحابی همچنین خاطر نشان کرد: سعی دارم انتشار «فقط خودت باش» را در بهترین شرایط زمانی منتشر و روانه بازار کنم. این آلبوم هم اکنون در مراح پایانی تولید به سر می‌برد. 
 
اصحابی که قصد برگزاری کنسرتهای مختلفی را دارد درباره آن‌ها گفت: روز دهم اسفندماه کنسرتی را برگزار خواهم کرد که در شهر اصفهان و برای مردم هنردوست این شهر خواهد بود. همچنین در روز نوزدهم اسفندماه نیز در بندرعباس اجرا خواهم داشت و روز ۲۲ اسفندماه نیز در بندر انزلی میزبان مردم عزیز کشورم هستم. به همین دلیل است که تمامی تمرکز کنونی‌ام را بر روی هرچه بهتر برگزار شدن این کنسرت‌ها گذاشته‌ام تا شرمنده هوادارانم نشوم. 
 
گفتنی است این خواننده پیش از این آلبوم «کولاک» را منتشر کرد و به بازار فرستاد که با استقبال خوبی از سوی هواداران و مخاطبانش مواجه شد. این استقبال مردم کار او را کمی سخت کرده است چرا که به گفته خودش باید سعی‌اش را بکند تا «فقط خودت باش» کم از «کولاک» نداشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد